Intratuin kiest Abovo Media als nieuw mediabureau

13-11-2023 (17:58) - Bureaus

Na een pitch tussen vier mediabureaus heeft Intratuin gekozen om per ingang van 1 januari 2024 met Abovo Media samen te gaan werken. De samenwerking heeft betrekking op mediastrategie, -planning en -inkoop.

De keuze is op Abovo Media gevallen vanwege de passende cultuur, het niveau van de uitgewerkte case, kennis van het gehele medialandschap (inclusief folderverspreiding) en vooral de getoonde affiniteit met franchise ondernemers. Ook op het gebied van duurzaamheid zijn er veel overeenkomsten. Abovo Media heeft inmiddels het B Corp certificaat aangevraagd en voor Intratuin is duurzaamheid vanzelfsprekend. Beide bedrijven zullen hier de komende tijd samen verder op doorpakken.

De pitch is begeleid onder de deskundige leiding van Henk Plessius fma Nederland. De eerste cross-mediale campagne voor 2024 wordt op dit moment voorbereid.

Lobke Samallo, Manager Formule en Marketing Communicatie Intratuin: “Abovo Media wist ons tijdens de pitch zodanig te inspireren dat we denken in hen de juiste mediapartner gevonden te hebben voor onze ambities in de toekomst.”

Rein Vogel, CCO Abovo Maxlead: “Ons team is trots en enthousiast om Intratuin als klant te verwelkomen. Intratuin is marktleider en met 55 winkels in Nederland, 11 in Duitsland en 3 in België, een klant die ons past als een jas. De match op het gebied van ondernemerschap, nuchterheid en lef komt tijdens de eerste contacten al duidelijk naar voren. Het is echt een klant waar we enorm veel energie van krijgen.” 


Media

Marketing

Economisch