iO wint twee keer gouden Global Performance Marketing Award

19-10-2022 (13:24) - Bureaus

Na zes keer te zijn genomineerd, ontving iO – Campus Amsterdam gisteren in Londen twee keer een gouden Global Performance Marketing Award. De prijzen werden gewonnen voor respectievelijk een affiliate marketing-strategie in de VS en Canada én een Europese lead generation-campagne, allebei voor Philips. Ook eindigde iO’s campagne voor EDC Retail als runner up.

De Global Performance Marketing Awards belonen de slimste en beste strategieën, campagnes en programma’s op het gebied van affiliate-marketing. “Vorig jaar wonnen we één keer goud. Nu zijn we met twee keer goud naar huis gegaan. In een ijzersterk internationaal deelnemersveld met grote gevestigde bureaus uit de VS en de EU, is iO het enige bureau in de Benelux, die dat heeft gepresteerd”, aldus Lennart Ruigrok, Business Development Manager iO op Campus Amsterdam.

Lokale spelers achter ons gelaten

“Wij zijn er bijzonder trots op, dat wij als Nederlands bureau een succesvolle affiliate- en partnership-strategie voor Philips hebben ontwikkeld en uitgerold voor en in de Verenigde Staten en Canada. Met onze performance marketing-aanpak hebben we de lokale spelers op het Amerikaanse continent achter ons gelaten. Dat is écht uniek! Binnen lead generation wordt affiliate marketing een steeds belangrijker kanaal. Met onze aanpak bewijzen we, dat we kwalitatieve leads kunnen generen tegen een scherpere cost per lead (CPL) dan andere betaalde kanalen.” 


Media

Marketing

Economisch