Joolz kiest Buutvrij for life als creatief bureau

24-09-2024 (11:25) - Bureaus

Joolz, het Amsterdamse kinderwagenmerk, heeft Buutvrij for life in de arm genomen voor een langdurige samenwerking. Deze beslissing volgt na een succesvolle samenwerking tijdens de Ophefuitverkoop, een initiatief van Buutvrij for life om een dreigend faillissement af te wenden.

Reuben Alexander, medeoprichter van Buutvrij for life: “We werkten al een tijdje informeel met Joolz samen, maar na de zeer geslaagde sessies tijdens onze OPHEF sloeg de vonk echt over. Joolz heeft nu gekozen voor een structurele samenwerking met ons bureau en daar zijn we trots op.”

Ambities van Joolz

Joolz streeft ernaar wereldwijd onderscheidender te worden en haar merkbekendheid te vergroten. Het Amsterdamse marketingteam van Joolz werkt nauw samen met internationale marketeers om nieuwe markten te veroveren en het marktaandeel te vergroten. Buutvrij for life zal hierbij ondersteunen met merkstrategie, merkcommunicatie en productcampagnes.

Irene Muller, Marketingdirecteur van Joolz: “Buutvrij en Joolz delen de intrinsieke motivatie om de wereld een beetje beter te maken. Met innovatieve en verantwoorde kinderwagens willen wij ouders ontzorgen. Buutvrij helpt ons om op een strategische en creatieve manier op te vallen tussen onze concurrenten. Buutvrij gaat ons voornamelijk ondersteunen op strategie en creatie. En meedenken met campagnes. Indirect zie je het resultaat van het werk van Buutvrij nu al. Zo hebben ze ons bijvoorbeeld meegeholpen met een groot OOH billboard middenin Madrid wat op dit moment hangt”.
 


Media

Marketing

Economisch