Joost Peper stapt in bij Storyboard

11-07-2023 (09:00) - Bureaus

Influencer marketing bureau Storyboard heeft er een nieuwe operationeel directeur en partner bij: Joost Peper.

Peper heeft 20 jaar ervaring bij onder meer Fitzroy, VICE en MediaMonks. Als operationeel directeur neemt Peper plaats in de directie naast founder en CEO Martijn de Kemp en wordt hij partner bij Storyboard. Het bureau is voorloper op het gebied van strategie en onderzoek binnen de influencer marketing.

"Joost en ik kennen elkaar al jaren vanuit de creatieve industrie en dit was het moment om onze ervaring op het gebied van strategie, branded content & operations samen te voegen om de groei op een duurzame manier vorm te geven”, aldus Martijn de Kemp, CEO van Storyboard. "We hebben de ambitie om niet alleen onze klanten, maar de jonge branche te helpen versnellen en professionaliseren."

Peper is in zijn nieuwe rol bij Storyboard verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse activiteiten en het actief uitbouwen van het team, onder andere als gevolg van de recente Unilever samenwerkingen. “Ik had steeds meer het verlangen om verbinding, slagkracht en snelheid op te zoeken. Het clubhuisgevoel bij Storyboard in het oude bankgebouw op de Kerkstraat is aanstekelijk. Pionieren met een klein team slimme en enthousiaste types geeft iedere dag weer het gevoel dat we stapje voor stapje de wereld veroveren. Daar doe ik het voor”, aldus Joost Peper.

Peper heeft meer dan 20 jaar ervaring in de (digitale) marketing en het management van internationale multidisciplinaire teams. Als voormalig Head of Production Films & Content EMEA bij Media.Monks en Chief of Projects and Operations bij VIRTUE Worldwide, leidde Peper de snelle groei van het bedrijfsportfolio van nieuwe en bestaande klanten, waaronder Anheuser-Busch InBev, Microsoft, Sonos, Nike, Johnnie Walker, Adidas, Unilever en andere toonaangevende merken.
 


Media

Marketing

Economisch