Justlease kiest na pitch voor De Reclamefabriek
Justlease heeft na een bureaupitch De Reclamefabriek gekozen als hun reclamepartner. Het startschot voor deze samenwerking wordt gegeven met de lancering van de hun eerste televisiecommercial deze week.
Het besluit van Justlease om voor De Reclamefabriek te kiezen, is ingegeven door de kracht van het creatieve concept en de betrokken werkwijze. In hun zoektocht naar een reclamepartner zocht Justlease niet alleen naar de creatieve invulling voor de komende jaren, maar ook naar een partner die samen met hun team het merk kan versterken en kan laten groeien.
Luka Konstantopoulos (Head of Digital Marketing) bij ARVAL, de moederorganisatie van Justlease, is enthousiast over de samenwerking: "De Reclamefabriek heeft alleen een sterk creatief concept gepresenteerd, maar ze nemen ook proactief initiatief om ons merk tot een succes te maken."
Merel van der Meijden (Head of E-commerce) bij ARVAL: "De Reclamefabriek heeft het karakter van Justlease treffend en visueel vertaald, precies waar we naar op zoek waren. Ik kijk er naar uit om dit sterke concept nu ook samen online verder uit te rollen."