KFC kiest voor Truus

14-02-2023 (09:08) - Bureaus

Vanaf dit jaar is Truus de lead agency voor KFC in Nederland. Het creatieve bureau was al langer verantwoordelijk voor de social campagnes van KFC en liet in 2022 al van zich horen met enkele aansprekende campagnes voor het merk. Het resultaat van die samenwerking is dat Truus inmiddels het heft volledig in handen heeft om het merk verder vorm te geven.

Truus is enkele jaren geleden bij KFC gestart met alle social kanalen en -campagnes. In de jaren daarna hebben zij met verrassend en effectief creatief werk steeds meer naar zich toe kunnen trekken binnen KFC. Zodoende hebben KFC en Truus samen in 2022 al een nieuwe strategie en creatieve richting ontwikkeld die perfect past bij het merk en de huidige zeitgeist.

Tamara van Beelen, Senior Marketing Manager Communications KFC: “We kijken ontzettend uit naar het voortzetten van onze productieve samenwerking met Truus. Samen bouwen we het merk KFC in Nederland verder uit. Met dank aan onze gedeelde waarden en visie op creativiteit.”

Japie Stoppelenburg, Creative Director en oprichter Truus: “De keuze van KFC om ons lead agency te maken laat zien dat je met hard werken, vriendelijkheid en écht talent ervoor zorgt dat je met jouw werk een stempel kunt drukken de tofste merken van de wereld. We hebben dan ook veel zin om met het hele team van KFC en Truus verder te bouwen aan deze succesvolle samenwerking.” 


Media

Marketing

Economisch