KLM verlengt samenwerking Mirabeau
19-01-2016 (14:19) - Bureaus
KLM heeft de samenwerking met Mirabeau in een 3 jarige overeenkomst herbevestigd. Mirabeau is een belangrijke partner van KLM die haar binnen het digitale domein op het gebied van strategie en design helpt om de meest efficiënte, innovatieve en klantgerichte netwerk carrier van de wereld te worden.
De bedrijven werken in 2016 10 jaar samen. In de afgelopen jaren heeft Mirabeau geholpen om de digitale identiteit van het KLM merk aan te scherpen en ontwierp samen met KLM onder andere de huidige bookingtool voor de KLM e-commerce omgeving.
In de komende jaren zal Mirabeau de verdere digitalisering van KLM kracht bij zetten door met meerdere agile teams de diverse digitale touchpoints te optimaliseren en digitale producten te ontwikkelen voor een nog betere service en klantbeleving. De focus is hierbij gericht op de totale Customer Journey; reizigers van huis tot aan de bestemming optimaal bedienen en ondersteunen met digitale middelen. Ook helpt Mirabeau KLM bij het ontwikkelen van digitale toepassingen die de KLM medewerkers gaan ondersteunen in hun dagelijks werk zowel op de grond als in de lucht.
Tjalling Smit, SVP Digital Air France KLM zegt: 'We zitten in een uitdagende markt waarin de User Experience een onderscheidende factor is geworden. In Mirabeau hebben we een partner die onze business goed begrijpt en ons vanuit een uitgesproken visie op UX Design verder brengt in de digitale wereld.'
‘Het is prachtig dat onze jarenlange samenwerking wordt voortgezet. In het afgelopen decennium hebben we intensief samen gewerkt met KLM en hebben we gezamenlijk hele mooie dingen gemaakt. KLM is voor veel bedrijven een voorbeeld op online gebied, we zijn blij dat we daar de komende drie jaar weer aan mee mogen werken.’ Aldus Adjan Kodde, founding partner Mirabeau.
KLM redefined flight search from Interaction Design Association on Vimeo.