Koninklijke Jaarbeurs kiest voor Rotterdamse Zuiver Media

22-05-2023 (10:49) - Bureaus

Het Rotterdamse mediabureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop van ATL-campagnes voor de Koninklijke Jaarbeurs. Zij werden gekozen na een korte bureauoriëntatie door de Utrechtse jaarbeurs.

Anita Kanters, head of marketing van Jaarbeurs: 'Ik ben onder de indruk geraakt van de persoonlijke en transparante aanpak van Zuiver Media. We willen beter onderbouwde en meer data-gedreven beslissingen nemen in campagnes'. 

Samenwerking

'In Zuiver Media hebben we een partner gevonden, die dat kan invullen, maar die ook ons ondernemerschap begrijpt en bereid is een stapje extra voor ons te zetten. Wij vonden in Zuiver Media een partner die deze punten op de juiste manier invult.' Simon de Best, partner van Zuiver Media: 'De ambitie, het ondernemerschap en de professionele kijk op marketing en communicatie van Jaarbeurs maakt dat wij uitzien naar deze samenwerking.'


Media

Marketing

Economisch