Lemon Scented Tea start international samenwerking met tadoº
Lemon Scented Tea gaat samen met mediabureau Brandwebbing en medianetwerk Local Planet een samenwerking aan met tadoº, één van Europa's grootste aanbieders van slimme thermostaten.
Het Duitse merk uit München heeft de afgelopen tien jaar een aanzienlijk marktaandeel veroverd in de markt voor slimme verwarming & koeling. De volgende stap is slagen in hun missie: mensen in heel Europa helpen hun energieverbruik te verminderen. Tijdens én na de huidige energiecrisis. De focus ligt op de Duitse, Britse en Nederlandse markt.
Björn Kräse, hoofd marketing, tado°: "We werken samen met Lemon en Brandwebbing omdat zij onze uitdaging begrepen en dit creatief krachtig kunnen vertalen door de hele customer journey. Het internationale Lemon team is open, ervaren en toegewijd. Met sterke krachten in verschillende markten. Dat resoneert sterk met onze eigen ambities om grootschalige ondersteuning te bieden tijdens de energiecrisis."
Internationale ambities
Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea: ",Het is een geweldig product dat zich al bewezen heeft en vandaag de dag super relevant is. Het bespaart mensen hoge energiekosten, maar het bespaart ook het klimaat. Win-win. Voor ons natuurlijk ook: de internationale ambities van tadoº sluiten naadloos aan bij onze groeiende internationale Lemon gemeenschap. Het is een samenwerking waar we heel tevreden over zijn."