Leola de Vries wordt COO Groningse Tomorrowmen
Groningse digital marketing agency Tomorrowmen, kondigt de benoeming aan van Leola de Vries als Chief Operating Officer (COO).
Vanaf 1 juli 2023 zal De Vries de dagelijkse operaties en de kwaliteitsambities van Tomorrowmen leiden en verantwoordelijk zijn voor het versterken van de organisatie.
De Vries (36) heeft ruim 10 jaar ervaring in de agency wereld. Eerder werkte ze voor Storm Digital, dat later werd overgenomen door Accenture Interactive (later Accenture Song).
Groeivisie
De Vries: "Ik ben buitengewoon trots om deel uit te maken van dit hechte team. Tomorrowmen heeft zich bewezen als een slimme en ambitieuze club met een sterke groei visie en de ambitie om een toonaangevend agency in Nederland te worden. Vanuit mijn nieuwe rol zal ik me inzetten om samen met een ervaren team van digital marketing consultants impact te maken voor onze klanten."
Yorick Voorthuijzen, mede-oprichter van Tomorrowmen: "We opereren in een dynamische markt waarin snelle ontwikkelingen plaatsvinden. De wereld van digitale marketingbureaus consolideert terwijl de vraag naar innovatie in ons vakgebied groeit, aangedreven door opkomende AI-technologieën. Met Leola aan boord halen we een professional binnen met een scherp oog voor marktontwikkelingen en een praktische benadering van de uitdagingen in ons vakgebied. Samen met Leola en ons gedreven team zijn we ervan overtuigd dat we klaar zijn om een grote sprong voorwaarts te maken."