Lidl Belux kiest blended agency iO als digitale partner
Na een korte, intensieve pitch heeft Lidl Belux zijn digitale marketing en campaigning ondergebracht bij iO.Blended agency iO heeft als opdracht de digitale aanwezigheid van Lidl te versterken in België en Luxemburg.
“Tijdens het pitchproces werd duidelijk dat iO een (h)echt team is van digital experts, met ieder hun eigen specifieke achtergrond en ervaring. iO heeft doorheen het hele traject steeds aandachtig geluisterd naar ons en onze noden, gerichte vragen gesteld, en hun inzichten met ons gedeeld. Vanuit een verregaande expertise, maar vooral ook met veel goesting en ambitie om Lidl mee te helpen groeien.” licht Elke De Vuyst, Head of Marketing, Lidl België & Luxemburg, de bureaukeuze toe.
Gezone ambitie
"Lidl heeft – net als wij – de gezonde ambitie om te groeien via zijn digitale kanalen en zet zijn klanten daarbij centraal. Wij zijn alvast enthousiast over de samenwerking en kijken ernaar uit om de winkelketen als vaste partner op alle vlakken te ondersteunen.”, zegt Pieter Janssens, CEO van iO. “Met onze digital-first visie, ons blended expert team en onze retailervaring zijn we klaar om de Lidl-klanten een steeds betere digitale ervaring aan te bieden. Ons credo is niet voor niets ‘Experience is everything'."
De pitch werd begeleid door PitchPoint.