Love my Salad kiest na bureau oriëntatie voor Closed on Monday
Love my Salad, onderdeel van wereldwijd groentezadenbedrijf Rijk Zwaan, heeft na een uitvoerige bureau oriëntatie gekozen voor Closed on Monday. Samen gaan ze aan de slag om het groentemerk internationaal te positioneren, met een nieuwe merkstrategie, naam én identiteit.
Love my Salad streeft ernaar om de groenteconsumptie onder Generatie Z en Millennials aanzienlijk te verhogen. Het blijft voor jongvolwassenen nog steeds een uitdaging om groente zowel tijdens het avondeten als gedurende de dag te integreren in hun leven. Terwijl die generaties wel veel bezig zijn met hun gezondheid. Daar liggen veel kansen.
Van het logo tot de lingo
Closed on Monday wordt verantwoordelijk voor het internationale onderzoek, de positionering en het merkconcept. De groenteconsumptie is de afgelopen jaren eerder gedaald dan gestegen. Daarom zal Love my Salad, naast het bieden van inspiratie, een activerende rol moeten vervullen in het drukke leven van jongvolwassenen om hen aan te moedigen meer groenten te eten.
Over Closed on Monday
Closed on Monday is een creatief maatschappelijk bureau dat 20% van haar omzet investeert in een betere wereld. Elke maandag. Gedurende de week helpt ze organisaties als Natuurmonumenten, Oma’s Soep, Hegg Energy en De Nierstichting met branding en campagnes.