Lubbers De Jong vergoot naamsbekendheid Netwinst
14-12-2015 (10:20) - Bureaus
Netwinst, leverancier van e-commerce- en marketing automation-diensten, gaat een samenwerking aan met communicatiebureau Lubbers De Jong.
De samenwerking is erop gestoeld de naamsbekendheid van zowel Netwinst als haar tools in Nederland te vergroten, en marketeers te informeren over de producten van Netwinst.
scala
Netwinst levert een breed scala aan marketingtools, die er voor zorgen dat klantcontact persoonlijker, waardevoller en relevanter wordt.
De diensten die Netwinst levert bestaan onder andere uit Personal Email Marketing tools, Online Performance Dashboards, campagne- en offertetools en online advies.
De tools leveren een gegarandeerd resultaat, met een verhoogde return on investment binnen 8-12 weken na implementatie.
brug
Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: ‘Netwinst slaat een brug tussen alle verschillende platformen waarmee bedrijven met hun klanten communiceren. Door het verrijken van data met data van andere platformen levert Netwinst een synergie waardoor marketeers zich weer op hun kerntaken kunnen richten – en dat is opgevallen bij een aantal grote bedrijven. We zijn dan ook enthousiast Netwinst te helpen hun marktaandeel en naamsbekendheid te vergroten.’
vraag
Peter van der Schaar, directeur van Netwinst: ‘We zijn het afgelopen jaar enorm gegroeid. Er is grote vraag naar platform overkoepelende campagne managementtools die het persoonlijke karakter van klantcommunicatie niet uit het oog verliezen. Netwinst levert tools waar marketeers eerder slechts van konden dromen.’