LVB Networks wint 4 maal bij Grand Prix Content Marketing-awards

20-11-2015 (14:33) - Bureaus

LVB Networks heeft bij de Grand Prix Content Marketing-awards vier prijzen binnengesleept. Werk voor Wereld Natuur Fonds, Sligro, ABN AMRO Mees Pierson en HVG viel in de prijzen.

 
best branded channel?
Het YouTube kanaal van WNF – dat een make-over kreeg van LVB Networks - is door de jury uitgeroepen tot ‘Best branded channel’. Het doel was om WNF online een gezicht te geven met een succesvol YouTube-kanaal.
 
beste effect e-mail?
Vorig jaar won Foodbrigade van Sligro al vier prijzen bij de GPCM. Dit jaar werd de doelgroep nog beter bereikt door de inzet van e-mail. De beste content van het platform wordt primair in de e-mail nieuwsbrief aangeboden.
 
beste cover
Voor ABN Mees Pierson heeft LVB Networks het maandelijkse printmagazine ‘Financial Focus’ ontwikkeld. Daarin worden koersen en andere informatie omgezet tot een always-on contentstrategie.
 
beste gebruik fotografie
LVB Networks heeft met de cover van Holland Lawyer de award voor ‘Beste gebruik fotografie’ gewonnen. De prijs werd mey name  voor de editie over faillissementen toegekend.
 


Media

Marketing

Economisch