LVB Networks wint 4 maal bij Grand Prix Content Marketing-awards
20-11-2015 (14:33) - Bureaus
LVB Networks heeft bij de Grand Prix Content Marketing-awards vier prijzen binnengesleept. Werk voor Wereld Natuur Fonds, Sligro, ABN AMRO Mees Pierson en HVG viel in de prijzen.
best branded channel?
Het YouTube kanaal van WNF – dat een make-over kreeg van LVB Networks - is door de jury uitgeroepen tot ‘Best branded channel’. Het doel was om WNF online een gezicht te geven met een succesvol YouTube-kanaal.
beste effect e-mail?
Vorig jaar won Foodbrigade van Sligro al vier prijzen bij de GPCM. Dit jaar werd de doelgroep nog beter bereikt door de inzet van e-mail. De beste content van het platform wordt primair in de e-mail nieuwsbrief aangeboden.
beste cover
Voor ABN Mees Pierson heeft LVB Networks het maandelijkse printmagazine ‘Financial Focus’ ontwikkeld. Daarin worden koersen en andere informatie omgezet tot een always-on contentstrategie.
beste gebruik fotografie
LVB Networks heeft met de cover van Holland Lawyer de award voor ‘Beste gebruik fotografie’ gewonnen. De prijs werd mey name voor de editie over faillissementen toegekend.