M&C Saatchi kondigt drie senior aanwinsten aan
M&C Saatchi Sport & Entertainment Amsterdam viert hun vierjarig bestaan en kondigt de komst van drie senior aanwinsten aan.
De nieuwe teamleden versterken het bureau na een succesvol vierde jaar, waarin ze klanten als UEFA, Ballantines, Catawiki en de Bill & Melinda Gates Foundation hebben toegevoegd aan hun portfolio, waarvan onder meer Heineken, Red Bull en SkyShowtime deel uitmaken.
“Onze expertise in het verbinden van mensen met hun passies wordt gedreven door getalenteerde mensen die deze sectoren van binnenuit kennen. Dit zorgt ervoor dat we het meest inzichtelijke, creatief nieuwsgierige en goed verbonden team hebben. Noëlla, Cathelijne en Alex zijn zorgvuldig door ons geselecteerd vanwege hun perfecte combinatie van vaardigheden en persoonlijkheden, die ons bureau helpen groeien en ons aanbod versterken" vertelt Toan Ravenscroft, Managing Director.
Cathelijne Noortman, komt met een rijke achtergrond in muziek, brand- en entertainment-PR en beschikt over een extensief en invloedrijk netwerk, met een bewezen vermogen om toonaangevende merken te integreren in de entertainment- en cultuursector. Afkomstig van The Media Nanny, staat Cathelijne bekend om haar strategische inzichten die leiden tot high-impact PR-campagnes waarmee zij de PR- en influencer communicatie in Nederland, de Benelux en wereldwijd voor het bureau zal leiden.
Alex Aylmer, heeft diepgaande kennis van de sponsor- en sportmarketingindustrie en brengt uitgebreide ervaring vergaard over verschillende continenten met zich mee, inclusief eerdere toonaangevende rollen binnen McLaren Automotive en OMD Create. Alex zal zich met zijn expertise richten op het versterken van de sponsor consultancy, rights management en activation capabilities binnen M&C Saatchi Sport & Entertainment .
Noëlla Neffati, een creatieve kracht, brengt een veelzijdige carrière met zich mee en heeft deze gekenmerkt met belangrijke rollen bij Marcel Agency en het mede oprichten van het avant-garde platform Human Humans. Met meer dan 160 reclameprijzen op haar naam, zal Noëlla's enorme ervaring bijdragen aan het stimuleren van creatieve excellentie binnen het bureau. Haar focus zal liggen op het leiden van geïntegreerde activaties en producties, met een speciale nadruk op lifestyle en cultuur.