Mad Science kiest voor 4to9
Mad Science, aanbieder van interactieve wetenschapsprogramma's voor kinderen, kondigt een strategische samenwerking aan met 4to9.
De samenwerking met 4to9 heeft tot doel de performance van Mad Science in Nederland en België te versterken via kanalen zoals SEA, Social en Display en een breder publiek te bereiken via strategische marketinginitiatieven.
"Mad Science draait om het leuk en toegankelijk maken van wetenschap en techniek voor kinderen", zei Mignon van Disseldorp, Hoofd Marketing bij Mad Science. "De samenwerking met 4to9 sluit perfect aan bij onze missie om de volgende generatie wetenschappers en denkers te inspireren. We geloven dat deze samenwerking ons zal helpen om nog meer gezinnen, scholen en bedrijven te bereiken en enthousiasme voor wetenschap & techniek te verspreiden via onze unieke en vermakelijke programma's."
Creativiteit en educatie
"We kijken ernaar uit om met Mad Science te werken, een merk dat onze passie voor creativiteit en educatie deelt", aldus Lars Postmus, eigenaar bij 4to9. "Ons team is toegewijd aan het creëren van overtuigende campagnes die niet alleen het ongelooflijke werk van Mad Science laten zien, maar ook resoneren met de doelgroep. Samen streven we ernaar een blijvende impact te hebben op de manier waarop kinderen zich bezighouden met wetenschap. De jeugd heeft de toekomst en technologie wordt door AI alleen maar belangrijker. Erg mooi dat wij hier op deze manier aan bij kunnen dragen."