Magnum kiest na pitch voor For You Agency
For You Agency wint de pitch voor de lancering van Magnum Bonbons, de nieuwste productcategorie van ijsmerk Magnum. Het social media bureau gaat de introductie van de nieuwe Magnum BonBon productcategorie onder Gen-Z in Nederland leiden waarbij het verantwoordelijk wordt voor het genereren van viraliteit via diverse media, social media-platformen en activaties.
Magnum is altijd voorloper geweest in ijsinnovaties. De jaarlijkse innovaties dragen sterk bij aan de groei van het ijsmerk. Met de introductie van Magnum Bonbons markeert het merk de uitbreiding van het productassortiment naar een nieuwe categorie: snacking. Het doel is om Magnum opnieuw te positioneren als dé ultieme verwennerij, nu ook in de vorm van luxueuze ijsbonbons. For You Agency zal hierbij een sleutelrol spelen door deze boodschap via een impactvolle lanceringscampagne naar Gen-Z te brengen.
Britt Messing en Tess Scholten, founders For You Agency: “Cultuur ontstaat van onderaf, aangedreven door communities op social media. Het is continu in beweging. Bij For You Agency geloven we dat merken niet alleen moeten reageren op deze veranderingen, maar ze moeten leiden. En dat is precies wat we met Magnum Bonbons willen doen. We zijn enorm trots dat Magnum ons het vertrouwen geeft om hun nieuwe productcategorie neer te zetten."
Nizar Ben Messaoud, Senior Brand Manager Ice-Cream Unilever: "Met For You Agency hebben we een partner gevonden die de taal van onze doelgroep spreekt en ons helpt om op TikTok echt impact te maken."
Ook Unox, Knorr en Liquid I.V. naar For You Agency
Naast de lancering van de Magnum Bonbons-campagne, die wordt verwacht in het laatste kwartaal van 2024, bracht Unilever al eerder de merken Knorr, Unox en Liquid I.V. TikTok merk kanaal onder bij For You Agency. Het bureau wordt ingezet voor volledig merk kanaalbeheer, strategie, content, productie en influencer campagnes.