Mediaplus International wint het Europese media-account van C&A

10-02-2023 (10:54) - Bureaus

De juiste boodschap is wat telt als je enkele miljoenen consumenten op het juiste moment wilt bereiken. C&A heeft zich hierop toegelegd en haar Europese mediabudget aanbesteed. De opdracht is om van C&A het "meest mensgerichte modemerk" in Europa te maken. Mediaplus International won het pitchproces.

Het Mediaplus-team zal vooral een holistische kijk op alle marketingdisciplines inbrengen, ook buiten de mediasfeer. C&A ondergaat momenteel een transformatie van fysieke retailer naar omnichannel retailer, de winkels worden gemoderniseerd en kleinere conceptstores flankeren nu de grote kledingwinkels. Het plan is om van C&A het "meest mensgerichte modemerk" in Europa te maken. Mediaplus moet de transformatie begeleiden als strategische zakenpartner. 

"We kijken uit naar onze nieuwe samenwerking met Mediaplus", zegt Richard Haram, Head of Omni Marketing & Media Management bij C&A. "Mediaplus heeft een zeer sterke media-expertise in heel Europa die zal helpen om de groeiplannen van C&A op het continent te versnellen. We houden van hun betrokkenheid bij ons merk en hun passie voor de komende groeireis."

Matthias Brüll, Global CEO van Mediaplus: "Klanten willen een uitstekend begrip van hun branche, advies op ooghoogte en inspiratie. C&A is al meer dan 180 jaar een traditioneel merk en wordt al zes generaties lang geleid door de eigenaar. Dat past perfect bij ons, aangezien wij een door partners geleide en onafhankelijke bureaugroep zijn. We hadden vanaf het begin een heel goed gevoel. We zijn trots en blij dat we door C&A zijn gekozen. Voor ons is C&A een topprioriteit."
 


Media

Marketing

Economisch