Mediaplus nu Google Premier Partner 2022

31-03-2022 (09:44) - Bureaus

Marketing- en mediabureau Mediaplus mag zich dit jaar Google Premier Partner noemen. De toetreding tot deze gespecialiseerde groep van Google adviesbureaus is een belangrijke stap voor het mediabureau en haar opdrachtgevers en versterkt de koers die het bureau heeft ingezet. Het Digital Media team binnen Mediaplus verwacht met name door de snelle toegang tot productbeta’s en de geavanceerde Google Ads support en accountsupport opdrachtgevers nog beter van dienst te kunnen zijn in de toekomst.
 
Slechts 3% van alle bureaus in Nederland voldoet aan de voorwaarden om zich Google Premier Partner te mogen noemen. Zo dienen alle Google Ads accounts een optimalisatie score te hebben van 70% of meer, dient het bureau in search volume tot de hoge staffel te behoren en moet er sprake zijn van voldoende gecertificeerde werknemers.
 
Thomas de Wit, SEM Performance Manager bij Mediaplus: "Dit is iets waar we als digital team al een aantal jaar naar toe werkten. Jaarlijks sturen we aan op het behalen van de juiste certificeringen, zodat we altijd over de juiste Ads-vaardigheden en -expertise beschikken. Ook streven we naar aanvullende prestatievereisten; alles om omzetgroei voor onze opdrachtgevers te realiseren. Het afgelopen jaar hebben wij er zoveel mooie, grote opdrachtgevers bij gekregen die we voorzien van hun Google Ads strategie, inkoop en optimalisatie, dat dit ons eigenlijk niet kon ontgaan. We zijn hier dan ook enorm trots op."
 

Google Partners-programma

Het Google Partners-programma biedt strategische voordelen die zijn gericht op trainingen en inzichten, toegang en support en erkenning en beloningen. De missie van het programma is deze bedrijven te ondersteunen met innovatieve tools, bronnen en ondersteuning, zodat ze alles uit hun Google Ads-campagnes kunnen halen. Het programma is bedoeld voor reclamebureaus en derden die Google Ads-accounts beheren namens andere merken of bedrijven. Het Google Partners-programma is actief in meer dan 60 landen en is beschikbaar in 43 talen.

Media

Marketing

Economisch