MediaScience krijgt Elke Plek als klant

11-11-2015 (13:46) - Bureaus

lke Plek (www.elkeplek.nl), het platform waar de Nederlandse consument ruim 100.000 kampeer- en verblijfsaccommodaties kan boeken, kiest voor digitaal marketingbureau MediaScience.

Het bureau verzorgt in 2015 en 2016 de ontwikkeling en uitvoering van de volledige mediastrategie voor Elke Plek.

Jeroen Wilhelm van Elke Plek: ‘Elkeplek.nl is dit jaar gelanceerd in een competitieve markt. Het is nu het moment om de consument te overtuigen van de voordelen die we bieden, zoals lage boekingstarieven, een divers en uitgebreid aanbod en een gebruiksvriendelijke website. Hiervoor moeten we specialisten aantrekken die door middel van gerichte inzet van middelen de juiste doelgroep weten te bereiken.’

De campagne start in november 2015 en is vooral gericht op digitaal. In 2016 volgt het tweede deel van de campagne en zullen ook offline middelen ingezet gaan worden. De inzet en keuze van marketingmiddelen gebeurt op basis van onder meer big (media)data analyse.

Simon Aurik, Managing Partner MediaScience: ‘Wij zien veel groeikansen voor Elkeplek.nl en haar propositie. Met onze kennis, ervaring en unieke tooling zijn wij ervan overtuigd van grote toegevoegde waarde te zijn in de ontwikkeling van dit prachtige platform.'
 


Media

Marketing

Economisch