Mediatic aan de slag voor IFAW
Mediatic is door International Fund for Animal Welfare (IFAW) aangesteld als nieuw PR-bureau. Aan de keuze van de internationale NGO ging een pitch vooraf, waar twaalf PR-bureaus aan deelnamen.
“Het is onze missie om ervoor te zorgen dat opdrachtgevers de aandacht krijgen die ze verdienen”, Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic. “Voor IFAW PR, maar het kan ook met slimme contentmarketing waarvan ons eigen 'LiEF-boek, succesvol ondernemen voor een betere toekomst’ een voorbeeld is.”
Impact maken
Het van oorsprong Canadese IFAW werd in 1969 opgericht om het welzijn van dieren te beschermen. De NGO is wereldwijd actief en behoort tot een dierenwelzijnsorganisaties van Nederland. “Aan onze keuze voor Mediatic ging een selectieproces vooraf”, zegt Annelyn Close, Senior Marketing en Communications Manager bij IFAW. “Het was voor ons een belangrijke voorwaarde dat onze toekomstige PR-partner aantoonbaar ervaring heeft met impact-gedreven partijen.”