Millford verder onder de naam Brand Potential

29-11-2022 (10:45) - Bureaus

Verenigd als één team gaan Millford en het Engelse Brand Potential vanaf nu verder onder één naam. Met de samenwerking tussen de bureaus ontstaat een next gen brand agency waarin consumer research & insights, innovatie, strategie en design naadloos in elkaar overlopen.

In Nederland vormen Sanne van Kuijk (Managing Director), Marco de Meijer (Creative Director) en Fraser Warren (Business Director) de dagelijkse leiding van Brand Potential. De in totaal 64 medewerkers werken vanuit Londen, Windsor en Amsterdam voor klanten zoals Unilever, PPG, Suntory, KFC, Pepsico, Albert Heijn, Schiphol, Bolletje, Pickwick, Klene en Crystal Clear.

Sanne van Kuijk: "We doen dit met hetzelfde toegewijde team en op dezelfde wijze als klanten van ons gewend zijn. Met één grote verandering: als onderdeel van Brand Potential heeft Millford direct toegang tot een topteam van researchers, analisten, strategen, innovators en designers in de UK. Een mega-enthousiast team dat direct inzetbaar is. Dat betekent dat we hiermee niet alleen ons aanbod enorm uitbreiden, maar dat we ook onze klanten nog veel beter kunnen bedienen en nóg sterker werk kunnen maken.”

Mary Say, founder en CEO Brand Potential UK: "Ons nieuwe gecombineerde bureau komt voort uit het overkoepelende doel om de krachten van commercie en creativiteit te bundelen en zo onze klanten te helpen met het bouwen van de merken van de toekomst. Een samensmelting van talent en middelen, gecombineerd met een gedeelde visie op de toekomst om samen de kloof tussen strategie en executie te dichten."

Brand Potential is onderdeel van Candid. Candid brengt ondernemende en gespecialiseerde bureaus samen in één platform en helpt bureaus verder te groeien door onderlinge samenwerking mogelijk te maken.
 


Media

Marketing

Economisch