Mindshare wint media-account Greetz

05-10-2023 (09:39) - Bureaus

Mindshare heeft het media-account Greetz na een kort pitch traject gewonnen.  De samenwerking bevat de brand to demand mediastrategie, -planning en bredere verankering van innovatie gedreven oplossingen.

Denise van Vliet – Elstgeest, Manager ATL & Activatie bij Greetz: “Mindshare heeft ons overtuigd dat ze het bredere plaatje van onze business zien en de balans tussen branding en performance voor een e-commerce speler als Greetz snappen. Net als Greetz zijn ze groot fan van innovatie en we kijken daarom uit naar alle mooie projecten die eraan komen.” 

Good Growth

Atva van Zanten, CEO Mindshare Nederland: 'Ik heb genoten van de gedrevenheid in ons team om de briefing van Greetz te kraken en vooral ook nu echt samen aan de slag te gaan. Greetz is een geweldig merk welke een duidelijke fit heeft met onze organisatie. Focus op kwaliteit en in de samenwerking altijd het beste uit elkaar willen halen.' Mindshare is het meest bekroonde bureau van Nederland. Het afgelopen jaar veranderde het de positionering en heeft het nog meer focus op 'Good Growth’, ofwel duurzame en lange termijn groei voor klanten. Naast acquisitie, is er ook aandacht voor eigen kanalen, retentiemarketing en customer-lifetime value. Daarnaast richt het bureau zich op inclusievere en duurzamere advertentiemogelijkheden om zo leidend te zijn in het vak van morgen. 


Media

Marketing

Economisch