Morres & Company aan de slag met werkgeversmerk Gemeente Weert
De gemeente Weert heeft een nieuw werkgeversmerk gelanceerd dat zich richt op zowel huidige als toekomstige medewerkers.
Morres & Company heeft in nauwe samenwerking met de gemeente Weert een werkgeversboodschap ontwikkeld, met als centrale belofte de slogan ‘Krijg het voor elkaar.’ Deze pay-off belichaamt de vastberadenheid van de gemeente Weert om samen met haar medewerkers opmerkelijke prestaties te realiseren.
Tijdens de aanloopfase van dit project werden intensieve onderzoeken uitgevoerd, waaronder interviews met meer dan 20 medewerkers. Deze inzichten hebben geresulteerd in de formulering van een Employee Value Proposition (EVP) die vier sterke beloften bevat, speciaal gericht op (potentiële) medewerkers.
Het creatieve concept, dat een visuele en verbale vertaling is van de EVP en het werkgeversverhaal, is ontwikkeld met behulp van een nieuwe stijl die de kernwaarden van de gemeente Weert benadrukt. Medewerkers en speciale projecten staan hierbij centraal, en de visuele elementen zijn gebaseerd op de corporate huisstijl van de gemeente Weert.
Om het nieuwe werkgeversmerk tot leven te brengen, werden twee productiedagen georganiseerd waarin meer dan 20 interviews werden afgenomen en foto's en video's werden gemaakt van zowel medewerkers als de omgeving in en rond de gemeente Weert.
De nieuwe Employer Brand wordt verder verspreid via sterke medewerkersverhalen, ondersteund door video’s van medewerkers die weerspiegelen hoe elke medewerker zijn of haar bijdrage levert aan het motto ‘Krijg het voor elkaar’ en waar zij trots op zijn.
De medewerkersverhalen zijn verzameld op de gloednieuwe werken-bij website: krijghetvoorelkaar.nl.
Foto VLNR: Eline Wilbers (partner Morres & Company), Paul Denis (founder en eigenaar Morres & Company), Cliff Demandt (mede-eigenaar Webmix) en Joey Heuts (mede-eigenaar Webmix)