MPG. wint Grand Prix contentmarketing
20-11-2015 (08:30) - Bureaus
MPG. heeft de Zilveren Award Grand Prix contentmarketing non profit gewonnen voor haar werk voor UWV.
Volgens het juryrapport is het platform UWV Perspectief een ‘schoolvoorbeeld van maatschappelijk relevante content. Relevant en hoge kwaliteit.’
juiste snaar
Richard de Booij, algemeen directeur MPG.: ‘We waren al ontzettend blij en trots dat we genomineerd waren voor drie Grands Prix die over verschillende middelen gaan; social video voor Allerhande, print voor Aegon en een multichannel platform voor UWV. Als bureau ben je het namelijk aan je klanten verplicht om hun verhalen via elk middel door te kunnen vertalen en te kunnen verspreiden. Dat vraagt dus om een multidiciplinaire focus van onze teams. Dat we nu ook nog de Grand Prix winnen voor beste non profit, bevestigt dat we als bureau de juiste snaar raken. Ik wil graag mijn collega’s maar ook onze klanten feliciteren met deze mooie prijs.’
Volgende week woensdag verschijnt fonk magazine 169. Hierin meer over de visie van MPG. op contentmarketing.