Mr Fox aan de slag voor Wuunder
Online verzendplatform Wuunder heeft Mr Fox geselecteerd als strategisch-creatieve partner. Het bureau zal het B2B merk ondersteunen bij de (internationale) groei van het merk. Naast het aanscherpen van de merkstrategie zal Mr Fox ook productcampagnes ontwikkelen.
Jeroen Gehlen, medeoprichter van Wuunder: “We hebben als bedrijf een belangrijke missie - ervoor zorgen dat onze klanten kunnen profiteren van de meest persoonlijke, milieuvriendelijke en kostenefficiënte manier voor het verzenden en ontvangen van producten. Het is een continue uitdaging om dat als merk op een relevante manier uit te dragen. Mr Fox is vanwege hun internationale ervaring en B2B kennis dan ook de juiste partner.”
Merkpotentieel
“De meest duurzame logistieke dienstverlener van Europa worden, dat is de langetermijnvisie van Wuunder,” aldus Jaap van Oirschot, strategy director van Mr Fox. “Dat vraagt om een merkaanpak waarbij het volledige merkpotentieel benut wordt, iets wat centraal staat in onze denk- en werkwijze. We kijken ernaar uit om de onderscheidende, duurzame propositie van het merk aan te scherpen en tot leven te brengen.”