Museum-omniverseum kiest Gardeners
Museon-Omniversum, staat tegenwoordig bekend als het museum met een rijke collectie en grootbeeldfilmtheater. In de afgelopen tijd is er veel in beweging gekomen, te beginnen met de fusie van het wetenschappelijk museum Museon en koepeltheater Omniversum. Om het intern en extern glashelder over de bühne te krijgen, gaat Gardeners aan de slag met de merk- en impactstrategie.
Soraia Rodrigues, Hoofd Marketing, Communicatie & Sales Museon-Omniversum: “We hebben gekozen voor Gardeners na een sterke strategische pitch én omdat het een gelijkgestemde partij is. Impact maken is waar het bij ons en hen om gaat!”
Beter leven
Museon-Omniversum werkt aan een beter leven door zich in te spannen om onze planeet te beschermen en met respect om te gaan met alles en iedereen die daarop leeft. Door de collectie vol verhalen en kennis, en de impactvolle, visuele beleving van het grootbeeldfilmtheater, laat het museum zien hoe mooi de wereld is en hoe alles met elkaar samenhangt. De 17 Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties zijn het kader waarbinnen verhalen worden verteld over wetenschap, cultuur en natuur. Van energietransitie tot voedselzekerheid. Samen met gezinspubliek, scholen en de zakelijke markt gaan ze aan de slag om de mondiale uitdagingen waarvoor we nu staan hoog op de agenda te zetten en zoveel mogelijk mensen praktische handvatten te geven om samen een zo duurzaam mogelijke toekomst te realiseren.