Natwerk wint pitch Zilveren Kruis
Na een uitgebreide bureauselectie en een pitch tussen 5 bureaus kiest Zilveren Kruis voor Natwerk als lead agency.
Natwerk gaat voor de zorgverzekeraar werken aan concept, creatie en implementatie van campagnes in de volle breedte én aan de doorvertaling en verdieping van de merkpositionering en merkstrategie.
Merk met impact in de gezondheidszorg
Roel van der Heijden, senior manager Merk & Marketing bij Zilveren Kruis heeft veel vertrouwen in de samenwerking: “Onze rol als zorgverzekeraar gaat veel verder dan het betalen en regelen van zorg. We staan namelijk voor grote uitdagingen in de zorg, zoals bijvoorbeeld het toegankelijk houden ervan. Hiervoor versterken én ondersteunen we de samenwerking tussen zorgaanbieders, gemeenten en hun inwoners. Daarnaast financieren we en werken we aan nieuwe vormen van zorg(innovaties). Én ondersteunen we verzekerden bij het verbeteren van hun gezondheid. Dit weten veel mensen nog niet! We kiezen voor Natwerk, omdat we geloven dat zij ons het beste kunnen helpen ons verhaal in de volle breedte duidelijker te maken. Met hun creativiteit in combinatie met een scherp oog voor effectiviteit.”
In oplossingen denken
Jens Bezemer, Head of Strategy bij Natwerk, over de nieuwe samenwerking: “Zilveren Kruis is marktleider en wil de komende jaren haar vooruitstrevende rol nog beter laten zien. We hebben Zilveren Kruis tijdens de pitch daarom uitgedaagd. Niet door de zoveelste tranentrekkende manifestfilm te presenteren, maar door oplossingen te laten zien die echte problemen aanpakken. Want die zijn er in de zorg. Daarnaast past Zilveren Kruis heel goed bij de groei die Natwerk heeft doorgemaakt de afgelopen jaren.”
Het eerste werk zal in het najaar zichtbaar zijn.