NewsLab voegt CCV en Zaptec toe aan klantenbestand
Na een pitchtraject van meerdere rondes is NewsLab gekozen als het nieuwe PR-bureau van betaaldienstverlener CCV.
NewsLab gaat ook aan de slag als PR-partner van Zaptec, een Noors technologiebedrijf gespecialiseerd in laadoplossingen voor elektrische voertuigen.
Betaalprovider van Nederlandse bodem
CCV is een van oorsprong Nederlands familiebedrijf in elektronische betaaldiensten, dat nu actief is in 25 landen. Na een pitchtraject met 3 andere bureaus - bestaande uit een chemistry meeting en de presentatie van een strategisch en creatief PR-plan - kwam NewsLab als winnaar uit de bus. Het corporate team van NewsLab gaat CCV helpen met het delen van hun visie op de toekomst van betalen en het uitbouwen van hun naamsbekendheid onder ondernemers en andere relevante doelgroepen. NewsLab wordt verantwoordelijk voor het gehele PR-traject: van mediarelaties tot contentcreatie. Het bureau wordt ook aangehaakt voor Paid PR en data gedreven PR en onderzoek.
Zaptec
Ook Zaptec heeft voor NewsLab gekozen als vaste partner voor haar PR-activiteiten. Zaptec is een Noorse aanbieder van oplaadsystemen voor elektrische voertuigen in Europa. NewsLab zal het bedrijf gaan helpen verder uit te bouwen in de Benelux. De werkzaamheden zijn gestart met een messaging sessie waarin de PR-thema’s bepaald zijn die vanaf september via mediarelaties en contentcreatie uitgerold worden.
Groei Corporate PR
“Ons bureau is gespecialiseerd in zowel Brand- als Corporate PR. In de afgelopen jaren heeft ons corporate team en portfolio een sterke groei doorgemaakt. Met CCV en Zaptec voegen we twee prachtige merken toe aan onze klantenportefeuille”, vertelt Stefan Wilten, Senior Adviseur en MT-lid van NewsLab.