Nieuw bureau Bijvoorkeur van start

17-10-2022 (09:30) - Bureaus

Thijs de Boer en Budi Gonzalez de Chaves beginnen een nieuw reclamebureau: Bijvoorkeur. Bijvoorkeur wil reclame terugbrengen naar de kern; het creëren van merkvoorkeur.

Het bureau doet dat met alle middelen en innovaties van deze tijd. Maar met een fundament van bewezen psychologische inzichten en de nodige reclame-intuïtie en creativiteit. Bijvoorkeur heeft 6 simpele stappen ontwikkeld waarmee ze klanten helpt om hun merkvoorkeur te vergroten.

Budi: “Een hogere merkvoorkeur zorgt voor een hoger marktaandeel, een betere marge, meer leden, donateurs of volgers. Het creëren van merkvoorkeur is ons vak, niet meer niet minder. Maar dat wordt nog wel eens uit het oog verloren. Het vak verliest zich regelmatig in allerlei randzaken waarbij (hulp)middelen steeds vaker een doel op zich worden.”

Thijs en Budi hebben hiervoor al jaren samengewerkt bij JWT, Havas en de laatste jaren als respectievelijk Executive Creative Director en Managing Director bij Cheil Benelux. Daarnaast hebben ze afzonderlijk gewerkt bij bureaus als WundermanThompson en Y&R.

 


Media

Marketing

Economisch