Nieuw bureau Fortify richt zich exclusief op drankenindustrie

30-09-2022 (12:29) - Bureaus

Sinds vandaag bestaat er een nieuw activatie bureau voor wijn- en drankenmerken. Fortify staat voor versterken, een bekende term in de internationale drankenindustrie en richt zich op het versterken van de naamsbekendheid en boosten van het imago van bestaande en nieuwe brands en labels. Dit doen zij middels acties in retailkanaal, directe promotie naar consumenten en horeca professionals, en media events.

Initiatiefnemers zijn de eigenaren van Pitch PR, Harriet Boekholt en Robert Verhoeven: “Na 17 jaar ontwikkeling en groei met ons nichebureau in de sectoren food, wijn en horeca, wordt het tijd om sommige werkzaamheden te segmenteren en specialiseren. Met Pitch PR werken we vooral aan strategische lange termijn campagnes om de positie van een producent, land of regio gedurende meerdere jaren te verstevigen. Sinds twee jaar zijn er steeds meer wijn en drankenmerken die ons benaderen voor een snelle lancering of een eenmalige activatie. Dit varieert van retail activatie, influencer marketing tot volledige events voor media, professionals of consumenten.”

De wijn- en spirits wereld wordt internationaler, digitaler en transparanter voor consument, producent en tussenhandel. Zo staan inmiddels veel wijnmerken naast elkaar op Vivino, een platform om snel informatie over een wijn te krijgen. Fortify kan worden ingezet als professioneel en innovatief PR platform met bewezen netwerk en  een snelle en digitale impact.
 


Media

Marketing

Economisch