Nieuw Digital Commerce Agency in Sports & Entertainment van start
Het nieuwe bureau Track Record gaat zich focussen op commerciële groei van merken en rechthoudende organisaties over de as van proposities, digital branding, data, technologie en 1-op-1 contact met fans. Teun Verheij en Tim Nome, jarenlang verbonden aan SportVibes, vormen de directie en zijn mede-eigenaar van het nieuwe bureau.
Track Record kent meteen een vliegende start met werk voor Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, Le Champion, KNHB en BEAT Cycling Club.
Teun Verheij: “Met onze ervaring binnen sport en entertainment weten we wat de waarde is van fans voor merken en organisaties. We zien dat het relevanter is dan ooit om waardevolle, conversie gedreven proposities te ontwikkelen. Met de fanbase als basis en de mogelijkheid om continu 1-op-1 in contact te staan met de fan gaan we van experience naar service en conversie. Zo wordt er meer commerciële waarde gecreëerd voor de organisatie zelf en haar partners. De focus is ‘Return on Fans’; meer uit iedere fan halen.”
Tim Nome: “De meeste merken of rechthoudende organisaties hebben met proposities en een fanbase al gebouwd aan hun trackrecord, maar er is wat ons betreft nog een wereld te winnen als het gaat om waardecreatie en conversie. Wij willen het volledige commerciële potentieel van onze klanten en hun fanbase ontsluiten met de kracht van strategie, creatie en technologie.”
Samenwerking met SportVibes
Track Record wordt gelanceerd in samenwerking met SportVibes. Er wordt op meerdere projecten gewerkt vanuit het gezamenlijke pand in Delft, waaronder de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix.
Imre van Leeuwen, Directeur SportVibes: “Waar we de visie van Teun en Tim al een aantal jaren terugzien in o.a. ons werk op de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, is het mooi dat we dat nu ook breder in de markt kunnen gaan aanbieden. En persoonlijk vind ik het gaaf dat Tim, na jarenlang bij SportVibes werkzaam te zijn geweest, deze nieuwe stap als mede-eigenaar van Track Record maakt.”
Teun Verheij: “Na meer dan 10 jaar samen te hebben gewerkt in deze wereld ben ik trots dat ik nu, samen met Tim en SportVibes, Track Record kan starten en we daarmee een nieuw hoofdstuk toe kunnen voegen aan onze samenwerking die ooit begon bij KPN.”
Tim Nome: “Dat we samen deze stap kunnen zetten en vanuit een eigen bureau kunnen gaan opereren is voor mij het resultaat van onze jarenlange samenwerking en ontwikkelde visie op het gebied van digital marketing in een wereld die zo in ons DNA zit verweven.”