Nieuw merkstrategie bureau Add Some Sense van start

13-04-2023 (08:58) - Bureaus

Vandaag is het nieuwe merkstrategie bureau  Add Some Sense van start gegaan. Het bureau heeft een focus op het creëren van merken die mensen inspireren en verbinden. Add Some Sense lanceert ook het merkbouwprogramma 'Sense', een programma dat is ontwikkeld met het doel organisaties te helpen om meer van betekenis te zijn.

Add Some Sense is opgericht door merkstrateeg Stephanie Mulder, die eerder merken als D-reizen, Hubo en Koninklijke Oosterhof Holman hielp aan een betekenisvolle positionering of merkcampagne. Stephanie Mulder ziet dat het in onze wereld vol technologie en globalisering steeds meer gaat over getallen en data. En steeds minder over mensen. Met Add Some Sense creëert zij merken die mensen inspireren en raken. Stephanie: "Er is behoefte aan échte verbinding."

In zes weken een betekenisvolle merkstrategie 

Speerpunt  van het merkstrategiebureau is het nieuw ontwikkelde merkbouwprogramma, Sense. "Het Sense© programma biedt leiders, ondernemers en eigenaren een holistische benadering van merkbouw en is ontworpen om organisaties te helpen hun merk te ontwikkelen vanuit een dieper niveau van betekenis, gevoel en begrip. Sense dus. Wat resulteert in een diepere band tussen mens en merk." stelt Stephanie. Met het Sense© programma belooft de merkstrateeg iedere organisatie binnen zes weken te kunnen helpen hun unieke kracht te vinden en een merkstrategie te creëren die mensen inspireert, emotioneel raakt en een diepere betekenis biedt dan enkel het product of de dienst zelf.

Verbinding op basis van gedeelde waarden 

"Mensen kiezen vanuit emotie, hechten aan karakter en geloven in visie. Daarom is wie je bent en waar je voor staat meer van betekenis dan wat je weet of doet. Alleen een lijstje met USP's is niet voldoende om mensen te raken," zegt de oprichtster van Add Some Sense. "Het is in onze moderne wereld belangrijker dan ooit dat merken vanuit een dieper niveau van betekenis zijn. Verbinden vanuit het hoofd én het hart. Pas dan realiseer je de duurzame merkvoorkeur in onze wereld vol overvloed."

 


 


Media

Marketing

Economisch