Nieuw online advertising agency Bastian Lewis van start

18-08-2023 (10:57) - Bureaus

Steve Klare en Timo Archutowski, beiden afkomstig van het online marketingbureau Level Up Group (LUG) uit Amsterdam, starten samen een online advertising agency. De nieuwe agency, Bastian Lewis, richt zich op online advertising voor snelgroeiende startups en scale-ups.

Steve was bij LUG de Head of Social Advertising en Timo was Head of SEA. Samen hebben ze 15+ jaar ervaring op het gebied van online marketing en hebben ze bewezen succesvol te zijn in het helpen van merken zoals Heineken, Unilever en JBL om hun doelen te bereiken. “Nu willen we graag onze kennis en ervaring inzetten voor startups & scale-ups die zorgen voor vooruitgang, zonder dat de wereld achteruit gaat.”

Bastian Lewis zal zich focussen op het optimaliseren van online advertising campagnes voor start-ups en scale-ups, om zo hun online aanwezigheid te versterken en hun merknaam te vestigen. “Online advertising voor scale-ups is anders omdat ze gigantisch groeipotentieel hebben. Daar past een flexibele samenwerking en een snelle testgedreven aanpak het beste bij.”

“Onze aanpak en ervaring zijn een waardevolle toevoeging voor scale-ups die op zoek zijn naar professioneel online marketing advies. Bij deze doelgroep is snelheid en flexibiliteit van groot belang. En wij hebben gezien dat de grotere marketing bureaus moeite hebben met dit snelle schakelen.”

Daarnaast hebben de grote bureaus een gebrek aan T-shaped marketeers: een marketeer die een brede basiskennis heeft over alle onderdelen van marketing, naast hun specialisatie. En dat hebben wij wel. Daardoor overzien wij de gehele strategie, leggen verbanden tussen verschillende specialismen en sturen zo op 2 tot 3 keer snellere groei.”

Fotografie: fotograveertje


 


Media

Marketing

Economisch