Nieuwe eigenaren PR-bureaus Whizpr en Deepr
Technologie & Lifestyle PR-bureaus Whizpr en Deepr vallen vanaf 1 juli onder de leiding van twee nieuwe eigenaren. Winnie Silvertand en Paul Maris nemen alle aandelen over van vertrekkend directeur Annemieke Kamphuis.
Winnie en Paul hebben bij elkaar al bijna een halve eeuw PR-ervaring voor technologiebedrijven. Desondanks vinden zij het nog steeds leuk om samen met hun klanten en collega's te werken aan campagnes vertelt nieuwe eigenaar Winnie Silvertand: "De afgelopen jaren hebben we samen al veel managementtaken overgenomen, wat de stap naar eigenaar en ondernermerschap voor ons logisch en interessant."
Ondanks de eigenaarswissel zal er voor de klanten van Whizpr en Deepr niet zoveel veranderen. Hun team van PR- & content-experts blijft hun kennis van het vakgebied en industrie verder ontwikkelen om hun klanten optimaal te kunnen helpen. "Onze ervaring ligt in de technologie en daar blijven we ons op richten. De ontwikkelingen in de markt gaan razendsnel en technologie wordt met de dag relevanter voor elk individu en de maatschappij als geheel. Dit biedt ons geweldige mogelijkheden om de verhalen van onze klanten te vertellen op alle mogelijke kanalen", aldus Paul Maris.