
Nieuwe Lente en UM bundelen krachten voor media-aanpak Wehkamp Retail Group
Wehkamp Retail Group (WRG) kiest voor Nieuwe Lente als partner voor media-advisering en inkoop. Nieuwe Lente neemt hierbij de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen voor haar rekening. Nieuwe Lente zet UM in voor onder meer de (RTV)-inkoop en monitoring. De samenwerking geldt voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.
Voor Nieuwe Lente, dat vorig jaar is opgericht door Anna Kuiper, Veroni Engelhart en Rogier Bruggeman, is het een hernieuwde kennismaking met WRG. Om aan de complete wensen van WRG te kunnen voldoen heeft Nieuwe Lente de samenwerking met UM opgezocht.
Shura Vermeiren, marketingverantwoordelijke bij Wehkamp Retail Group: "We voelden ons direct thuis bij Nieuwe Lente en UM. Het zijn echt merkdenkers. Hun creatieve en strategische expertise sluit goed aan bij de ideeën die we bij WRG hebben over onze merken. Ze voelen feilloos aan hoe ze de kracht van Wehkamp en kleertjes.com over kunnen brengen via de juiste boodschap en de beste kanalen."
"We gaan vol energie een belangrijke bijdrage leveren aan de ambities van Wehkamp en kleertjes.com. Twee topmerken in het e-commercelandschap. Er is een sterke klik met het team binnen WRG en de eerste campagne van Wehkamp binnen onze samenwerking is net achter de rug," zegt Rogier Bruggeman, co-founder van Nieuwe Lente. "Omdat wij echt de focus hebben op strategie, advisering en media-onderhandelingen, hebben we in UM een partner gevonden om ook de executie voor WRG perfect te laten verlopen."