Nieuwe positionering This Agency
Het Amsterdamse This Agency heeft haar propositie aangescherpt. Het bureau, dat dit jaar haar derde verjaardag viert, vindt het tijd om duidelijker te zijn in wat het wil zien in de industrie en hoe het daar aan kan bijdragen. ‘Funtastic’ is hierin hun toverwoord.
“Er zijn twee dingen in onze industrie die ik wil verbeteren: merken die meer verantwoordelijkheid nemen om de wereld te verbeteren. Meer purpose, minder kapitalisme. En als tweede vind ik dat reclame tegenwoordig wel wat meer fun kan gebruiken. Het is de laatste tijd ontzettend tam geworden allemaal. ‘Funtastic’ is de samenkomst van die idealen,” aldus Ingmar Larsen, eigenaar van This.
“Wij werken het liefst voor merken die een duidelijke purpose hebben, die niet alleen iets willen verkopen, maar ook iets komen brengen. Dit soort merken op een relevante, doeltreffende manier laten communiceren die ook nog leuk is om naar te kijken of te luisteren. Dat is het doel van Funtastic.”
Een voorbeeld van deze manier van werken, is de aankomende campagne die het bureau heeft gemaakt voor Denim Solar. Deze campagne gaat in september live.