Not Our Agency van start

14-02-2023 (09:16) - Bureaus

Met Not Our Agency (NOA) is er op de dag van de liefde een nieuw bureau opgericht. De liefde voor impact heeft Melle Schellekens, Lars Kappen en Geert Pelsma samengebracht. Tijdens een samenwerking tussen The Good Roll en HappySoaps, merkten de drie op dat ze, elk vanuit een andere discipline, hetzelfde doel nastreven.

Hun doel:  de wereld continu een stukje mooier, liever en schoner maken. Met dit doel in hun gedachten, vergroten ze de impact van ambitieuze startups en creëren ze impactvolle strategieën voor de gevestigde orde. In beide gevallen vanuit een ondernemende energie zodat wat jij als organisatie geeft, van waarde is voor anderen. Voor de wereld, voor je omgeving én voor jezelf.

“Het is niet Our of Your Agency” vertelt Melle, “maar een bureau dat van de wereld is”. Het gaat NOA om het leveren van waarde. En dat is ook terug te zien in het business model waar middels vaste prijzen op waarde wordt vergoed en niet volgens het traditionele urenmodel.

Ervaring breder inzetten

We hebben allemaal ervaring in, en een intrinsieke motivatie voor, het maken van impact. Alledrie vanuit een andere discipline wat de bemanning op onze eigen Ark zo sterk maakt. Als ervaren ondernemer is Lars de kapitein op onze Ark als het gaat om business development, hij vindt altijd weer nieuwe verdienmodellen om versneld impact te maken. Geert daarentegen, zorgt dat de Ark, met al zijn passagiers, op koers blijft. Hij is de afgelopen jaren een van de drijvende krachten achter de groei van het 100% plasticvrije merk HappySoaps geweest. Hij haalt zijn voldoening uit het faciliteren van groei voor impactgedreven organisaties. En ikzelf neem de positie als Creative Captain in. De afgelopen jaren heb ik The Good Roll grootgebracht en ik wil deze ervaring als impact ondernemer nu breder gaan toepassen voor andere creatieve concepten.”

Empathy Framework

NOA heeft een eigen Empathy Framework gecreëerd die vaak als start van een nieuwe samenwerking wordt ingezet. Via dit framework wordt gekeken naar de hogere doelen van de eindgebruiker zodat de onderneming, en ook NOA zelf, beter begrijpt wat betekenis heeft en wat niet. Wat drijft de doelgroep nu echt? Door dit vanuit verschillende gezichtspunten te bekijken (onder andere financieel, spiritueel, fysiek, relaties) ontstaat er een compleet beeld dat de basis biedt voor de merkstrategie en identiteit. Het doel is om in de schoenen van de eindgebruiker te staan en het geboden product of dienst vanuit hun standpunt te begrijpen. Schellekens: “Bij NOA geloven wij dat een product maken voor je (potentiële) klanten veel efficiënter is dan klanten vinden voor je product."

NOA geeft 5 sessies cadeau

NOA geeft 5 Empathy Framework sessies weg. Zo wil het bureau waarde teruggeven aan de wereld en gaan wij voor ‘echte’ samenwerkingen. Wil jij met jouw organisatie ook impact maken of je impact vergroten? Stuur een mail naar hello@notouragency.com en ‘let’s create some meaningful impact’.
 


Media

Marketing

Economisch