NS en Johnny Wonder zetten vloggers in

15-07-2015 (07:04) - Bureaus

7.05 uur - Gisteren ging de campagne Tienertoer Challenges van NS van start. Net als vorig jaar is het bureau Johnny Wonder verantwoordelijk voor de actie.
 
Tijdens deze campagne kunnen jongeren van 12 tot en met 18 jaar gratis NS Tienertoer-tickets winnen door mee te doen aan opdrachten via Twitter. 
 
Dit jaar zijn populaire YouTube-vloggers Furtjuh (#Fursday!) en Jiami (van Lifesplash.nl) gestrikt. Zij gaan op pad naar populaire NS Tienertoer-bestemmingen, hosten drie weken lang verschillende challenges en delen die vervolgens via hun sociale kanalen.
 
In totaal zijn er drie actieweken; twee in juli en een vervolg in augustus. Een challenge bestaat uit een opdracht of een vraag via @NS_online op Twitter, meedoen kan door een reply met het goede antwoord. 
 

De challenges vinden dagelijks plaats tussen 11.00 en 12.00 uur in de ochtend. Medewerkers van het NS Webcare-team begeleiden de challenges en delen tips met twitteraars over de beste bestemmingen voor een #nstienertoer. 


Media

Marketing

Economisch