NSL maakt nieuwe identiteit bekend na werk voor Daily Paper en Arte Antwerp

10-07-2023 (11:35) - Bureaus

Not selling liquid, opgericht in 2020 door Lars Groen en Fedde van den Ekart, biedt een service die de zichtbaarheid van fashion merken online bouwt, beheert en laat groeien. Vandaag lanceren zij een nieuwe propositie en merkidentiteit.

‘E-commerce is our language, fashion is our culture’ is het motto van Not selling liquid. In drie jaar tijd groeide het team van 3 naar 24 mensen.

Internationaal bereik

NSL werkte aan de digitale marketing voor merken als Daily Paper en The New Originals. Inmiddels bedienen ze bijna 30 internationale klanten in de mode-industrie, zoals het Belgische Arte Antwerp en het in Londen gevestigde  SEVEN LAYER. De lancering van hun nieuwe merkidentiteit en propositie laat de focus van NSL op het modelandschap zien. Dit komt voort uit de overtuiging dat mode en e-commerce niet langer twee gescheiden werelden zijn. 

Tijdens de laatste editie van Men's Paris Fashion Week in juni 2023 was NSL aanwezig in de wijk Le Marais met een 'Not selling coffee'-kar, een koffiebar op wielen, in samenwerking met partner Shopify Plus.
 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.

Media

Marketing

Economisch