Ogilvy en KFC: what's real?

03-08-2015 (07:02) - Bureaus

7.00 uur - Het eerste resultaat van de verbrede samenwerking tussen KFC Nederland en Ogilvy & Mather Amsterdam is gelanceerd: ‘What’s real and what isn’t'. Hoe dat er uitziet? 
 
Ogilvy & Mather, al verantwoordelijk voor KFC’s retail-account, won eerder dit jaar de pitch voor het Brand/ATL account.
 
De merkcampagne focust op het onderscheidende vermogen van KFC op de fastfoodmarkt. In tegenstelling tot andere partijen serveert KFC ‘echt voedsel’: verse kip, ter plekke bereid in de restaurants. 100% Real Chicken.
 
Darre van Dijk, CCO Ogilvy: ‘Als bureau geloven we in storytelling en KFC heeft een bijzonder verhaal. Onze mix van internationale en nationale creatieven in het bureau, laten het bijzondere van dit verhaal zien in deze eigenzinnige campagne die de basis legt voor nog veel meer ‘what’s real’-stories.’ 

De campagne is te zien in print, outdoor, instore, online en heeft als blikvanger een tv-commercial. Deze werd geregisseerd door Sven Super van productiemaatschappij In Case of Fire. 


Media

Marketing

Economisch