'Onconventionele ideeën’ bij The Lancet en Edenspiekermann

08-01-2016 (09:11) - Bureaus

Na een internationaal selectieproces heeft The Lancet Edenspiekermann gekozen als partner voor de merk-, concept- en designontwikkeling voor hun wereldwijde campagne. 
 
The Lancet heeft Edenspiekermann gekozen vanwege hun grondige aanpak. 
 
‘We waren erg enthousiast over het uitgesproken en geïntegreerde idee om The Lancet opnieuw met een onderscheidende merkbelofte in de markt te zetten’, aldus Jocelyn Quigley, Director of Marketing van The Lancet. 
 
Edenspiekermann is zeer enthousiast over de samenwerking met The Lancet. 
 

Jonne Kuyt, Creative Director van Edenspiekermann: ‘Vanwege de buitengewone visie en mentaliteit binnen de organisatie voelden we de noodzaak om een echt onderscheidend idee te presenteren zoals dat nog niet eerder was gedaan. De ideeën zijn onconventioneel, maar uiterst relevant voor de markt. Het is een moedige stap van The Lancet.’ 


Media

Marketing

Economisch