One:Nil presenteert nieuwe aanwinsten

30-05-2024 (14:44) - Bureaus

One:Nil verwelkomt vijf nieuwe krachten. Het creatieve bureau in sport speelt daarmee in op de groeiende klantvraag en de toenemende omvang van de campagnes. Zowel het creatieve team als het klantteam zijn gericht versterkt.

Dimitri Hubregtse (42) versterkt de creatieve vloer van One:Nil als creative director. Hij is in april overgekomen van digital branding agency Born05 waar hij een vergelijkbare rol vertolkte. Daarvoor werkte hij onder andere bij reclamebureaus FCB en Eigen Fabrikaat. Met zijn strategisch vermogen, creativiteit en ervaring op de tribunes is Dimitri een welkome aanvulling op het creatieve team van One:Nil.

Manon van Brecht (31) heeft de overstap gemaakt van creatief PR-bureau Glasnost, waar zij werkzaam was als senior PR consultant. Bij One:Nil is ze 26 februari gestart als senior client lead. Met haar achtergrond en ervaring in PR-gedreven campagnes en affiniteit met sport, is haar expertise van grote toegevoegde waarde voor One:Nil.

Sabine Hermans (26) werkte afgelopen jaren als account manager bij Truus Amsterdam. Als voormalig professioneel basketbalster kan Sabine zowel spel verdelen als scoren, en die veelzijdigheid komt perfect van pas als client lead bij One:Nil.

Dax van Eijkeren (28) maakt de overstap van creatief PR-bureau Glasnost naar One:Nil. Bij Glasnost was Dax actief als PR consultant. De vaardigheden die hij heeft opgedaan in PR en native advertising, gecombineerd met zijn grote kennis van sport, zet hij nu in als client lead bij One:Nil.

Mark van Geffen (30) is gestart als finance manager voor de One:Nil Group. Dit betekent dat hij verantwoordelijk wordt voor de financiële huishouding van zowel One:Nil als voor het creative design studio GraphicHunters. Met zijn jarenlange ervaring bij PwC is deze sportliefhebber een ideale controleur op het veld.
 


Media

Marketing

Economisch