Partout Digital wint aanbesteding van het CBR voor publiekscampagnes
Na een uitgebreid aanbestedingstraject heeft Partout Digital de aanbesteding van het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gewonnen voor de publiekscampagnes.
"Na een zorgvuldige beoordeling heeft Partout Digital indruk gemaakt met twee keer een 9-beoordeling", aldus de beoordelingscommissie van het CBR. Het winnen van deze aanbesteding is het resultaat van het harde werk, de toewijding en het vakmanschap van het hele team bij Partout Digital. "We zijn buitengewoon blij en trots op iedereen die heeft bijgedragen aan dit succes", aldus Jeroen Valkenburg, Strategy Director bij Partout Digital. "Dit is een erkenning van onze expertise en ons vermogen om effectieve en strategische campagnes te leveren die een impact hebben."
Met publiekscampagnes helpt het CBR (aankomende) bestuurders bij het halen én bij het behouden van het rijbewijs. De campagne Rijbewijsstruggles bereikte vorig jaar 860.000 jongeren en 380.000 ouders die doelgericht geholpen werden in de verschillende fasen het halen van het rijbewijs. Denk aan de voorbereiding, het theorie en de praktijk. Daarnaast hielp het CBR jongeren bij het vinden van een goede rijschool via de CBR Rijschoolzoeker. Dit jaar werkt Partout met het CBR aan bestaande én nieuwe publiekscampagnes. Zo wordt er bijvoorbeeld gekeken naar hoe het CBR automobilisten met een aandoening nog beter kan begeleiden in het behouden van het rijbewijs en waar nodig kan adviseren als het gaat om veilig en zelfverzekerd mobiel te blijven.