Paul Alberts terug aan roer bij creative agency BrandBase

06-01-2016 (12:34) - Bureaus

Oprichter Paul Alberts en Inge Overtoom zijn per 1 januari 2016 Director en Operations Director van BrandBase. Ze nemen de taken over van Marvin Pupping en Claudia Nipius voor wie het avontuur buiten BrandBase lonkt.

Vanaf 1 januari 2016 is BrandBase-oprichter Paul Alberts de nieuwe Director en huidig Financial Director en partner Inge Overtoom de Operations Director van BrandBase.
BrandBase groeide de afgelopen tien jaar uit tot een zelfverzekerd middelgroot bureau met 23 medewerkers gespecialiseerd in brand activation. Die ontwikkeling is mede te danken aan Marvin Pupping en Claudia Nipius. De afgelopen drie jaar won het team van BrandBase onder zijn creatieve en haar zakelijke leiding meerdere prijzen (waaronder een Zilveren Leeuw, Esprix’ en Spin Awards).
Na ruim een decennium bij BrandBase lonkt het avontuur buiten. Het duo dat naast zakelijk ook privé het leven deelt, geniet de komende tijd van hun zoon, een mooie reis en van een verdere oriëntatie van hun carrière.

BrandBase werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats.

 
Marvin Pupping en Claudia Nipius verlaten BrandBase


Media

Marketing

Economisch