Peugeot en Citroën Benelux kiezen Yourzine

22-12-2015 (13:08) - Bureaus

Peugeot en Citroën Benelux kiezen dialoogmarketing bureau Yourzine voor ontwikkeling CRM en databased marketing- en klantcontactstrategie in de Benelux.

Yourzine zal de volledige klantcontactstrategie ontwikkelen en van daaruit huidige campagnes optimaliseren of nieuwe campagnes opzetten. Het bureau doet dit middels uitgebreide data analyses waarmee toekomstig gedrag van de klanten kan worden voorspeld.

meer loyaliteit
Peugeot en Citroën Benelux beogen met de nieuwe strategie en bijbehorende multi-channel benadering meer loyaliteit bij de klant en een verbeterde verbinding met de merken door servicegericht en persoonlijk met hen te communiceren. Uiteindelijk krijgen de klanten bijvoorbeeld een digitale melding dat hun auto APK gekeurd moet worden of een mail dat de auto toe is aan een onderhoudsbeurt, waarbij de klant direct wordt uitgenodigd een afspraak te maken bij zijn of haar eigen Peugeot garage.

verschil maken
Alain Descat
, Digital Factory Director bij Peugeot en Citroën Benelux: 'Yourzine kan ons met een CRM en databased marketing- en klantcontactstrategie helpen het verschil te maken in het digitale tijdperk waar we ons momenteel in bevinden. We willen geen marketing bedrijven op gevoel, maar op data en bewezen geanalyseerd gedrag.'

 
Selligent Interactive Marketing

Kitty van Riemsdijk, (International) Business Development Director bij Yourzine: 'We zullen beginnen met kijken wat er momenteel al beschikbaar is aan data en hoe we deze kunnen inzetten. Zo kunnen we via het Selligent Interactive Marketing (SIM) platform de contactmomenten optimaliseren en zo de klantwaarde door 1:1 data gedreven marketing voor Peugeot en Citroën Benelux verhogen.'
 


Media

Marketing

Economisch