Positive, DUNKD en Creature London verder als Modern Citizens

25-09-2024 (10:13) - Bureaus

Creature London, Positive London en Positive Nederland (inclusief content agency DUNKD) slaan de handen ineen en gaan officieel verder onder de naam Modern Citizens. Hiermee brengen ze de diensten van een creatief bureau en een technologiespecialist samen onder één dak.

Het nieuwe bureau zal bestaan uit meer dan 100 professionals met kantoren in Londen, Amsterdam en Rotterdam. De bureaus, allemaal onderdeel van Candid platform, worden gelijkwaardig geïntegreerd. Ze blijven dan ook hun huidige klanten bedienen, maar die krijgen nu ook toegang tot een veel breder scala aan mogelijkheden en diensten. Kortom: Modern Citizens is een bureau dat is gebouwd voor de moderne technologisch gedreven wereld.

Acht expertises

Als modulair bureau is Modern Citizens opgezet rond acht expertisegebieden: strategisch advies, (merk)design, digital & technologie platformen, content creatie, advertising, performance marketing, UX design en data-analyse & optimalisatie. Elke module kan afzonderlijk worden ingezet of gecombineerd, wat in de praktijk betekent dat klanten alleen hoeven te gebruiken wat ze daadwerkelijk nodig hebben.

Matthew Robinson leidt het bureau internationaal als CEO: 'Het is een groot plezier geweest om samen te werken met de talentvolle mensen van Creature London, Positive London en Positive Nederland. Met elkaar bouwen we aan een bureau dat inspeelt op de behoefte van de klant: een modern en modulair gedreven bureau dat wordt gestuurd door creativiteit, technologie en menselijkheid.'

Robbert Gangadin stuurt de Nederlandse tak aan als Managing Director: 'Klanten vragen steeds vaker om een volledige communicatiebenadering, vanuit één geïntegreerde visie. Tegelijkertijd willen merken de keuzevrijheid houden om diensten gericht in te zetten. Als modern en technologie gedreven communicatiebureau is onze modulaire benadering daar het perfecte antwoord op.'

De officiële lancering van Modern Citizens vindt plaats in oktober.


Media

Marketing

Economisch