RA*W in Cannes (1)
23-06-2015 (07:59) - Bureaus
Ook dit jaar houdt een team van drie RA*W-verslaggevers een fotodagboek bij voor fonk. Reporters Wendy, Romy en Sarieke vertellen in woord, maar vooral in beeld, over hun bevindingen tijdens Cannes Lions. Een start met speciale Cannes-biertjes van Heineken, maar vooral interessante speakers op het podium van het Palais des Festival.

RA*W is terug in Cannes. Met genoeg interessante mensen (en speciale Cannes-biertjes van Heineken) @ the Connect Bar.
De kracht van Japanse creativiteit zit in het combineren van twee uitersten in hun cultuur. Volgende maand is Hakuhodo in London met de Harmony Bar van Hakiki en ervaar het zelf.
(2).jpg)
Dr. Itiel Dror, cognitive neuroscientist, overtuigt dat je mensen wel kunt vragen wat ze vinden, ze weten zelf helemaal niet wat ze vinden! Hersenen zijn ondoorgrondelijk, ook voor jezelf.
.jpg)
How to break the internet? ‘It was no coup, it was strategy’, aldus Drew Elliot, CCO van Paper Magazines. De cover van Kim Kardashian zal niemand snel vergeten.
(1).jpg)
83% van perceptie is visuele perceptie. 50% daarvan is kleur. En 80% van de beslissingen worden gemaakt op basis van kleur.