RA*W serveert insights vanuit Cannes

18-06-2015 (08:24) - Bureaus

RA*W gaat de komende week met 28 RA*W-reporters in Cannes op zoek naar de scherpste insights en de meest inspirerende verhalen. Deze worden geserveerd middels RA*W’s eigen kanalen en via fonk.
 
Met een lunchmail genaamd Food for thought biedt RA*W, de stichting die zich inzet voor talentontwikkeling in de reclame, thuisblijvers een dagelijks inspiratie-shot. Inspirerende quotes en opvallende learnings van de Cannes seminars komen hierin aan bod. 
 
Talent meets internationale kopstukken
Internationale kopstukken uit de creatieve industrie waaronder Dylan Williams, Global Chief Strategy & Innovation Officer van Publicis en Sedef Onar, Director of Talent van 72andSunny, zijn door RA*W uitgenodigd voor private Q&A’s. Dit jaar zullen een aantal van deze sessies voor het eerst ook via een livestream te volgen zijn op het Twitter kanaal van de stichting: @rawadvertisers. Exacte tijdstippen zullen tijdens het festival bekend gemaakt worden via Twitter en Facebook, waar de sessies ook zijn terug te kijken.
 
After Cannes
Nieuw dit jaar is RA*W’s after Cannes event, waar jong talent samen met een aantal gevestigde namen, terugblikt op de belangrijkste learnings van het Festival. Tijdens het event komen o.a. inzichten gedestilleerd uit de seminars, gespotte trends en een kleine selectie opvallende cases aan bod. Het RA*W after Cannes event vindt plaats op 22 juli, aanmelden kan binnenkort via de Facebook-pagina van RA*W. 
 
RA*W volgen 
De RA*W Reporters verzamelen alle opgedane inspiratie en content op cannes.rawadvertisers.com. Liever hapklare brokken in je mailbox? Meld je dan aan voor RA*W’s dagelijkse lunchmail. Of blijf op de hoogte via Facebook, Twitter en Instagram.
 

De trip van RA*W naar Cannes Lions wordt mede mogelijk gemaakt door JCDecaux, Stichting Tick en Result Recruitment. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch