REIWA Group van start met bureaus Alion, Admix en Procomm aan boord

04-04-2024 (12:45) - Bureaus

Sinds 2 april is REIWA Group de nieuwe communicatiegroep die is georganiseerd rond harmonie en menselijke waarde. Na een opstartperiode wordt met trots gemeld dat de activiteiten van online bureau Alion uit Delft, B2B marketing en communicatiebureau Admix en PR-bureau Procomm uit Rotterdam zijn samengebracht binnen de groep. De talenten van de verschillende agencies werken samen vanuit dezelfde waarden.

“Het bundelen van expertise is iets dat de gehele industrie doet. Maar wat minder gedaan wordt is het dicht op de klant realiseren van geïntegreerde toegevoegde waarde. Zo optimaliseren wij het potentieel van het talent en expertise in onze industrie. Verwacht dus geen groot kantoor waar alles samenkomt, maar lokale cellen van waaruit een geïntegreerde dienstverlening wordt aangeboden om bedrijven intern en extern te laten groeien, online en offline”, aldus Raymon de Kruijff, CEO van REIWA Group.

“REIWA kan vanuit de onderliggende merken expertise aanbieden op het gebied van positionering, branding, communicatie-strategie, B2B mediaplanning, employer branding, contentcreatie, campagne executie en web development”, aldus Robbert Vroegindeweij, die samen met zijn partner Niels Bovendeur, medegrondlegger is van deze communicatiegroep.

Niels Bovendeur en Robbert Vroegindeweij treden toe als partner tot de REIWA Group en blijven daarnaast leiding geven aan Alion. Catelijne Bron wordt Business Unit Director van Admix en Toine van den Hoven zal als PR Director de leiding krijgen over Procomm.

REIWA is ontstaan vanuit de gedachte dat er ruimte is binnen de agency markt om zaken anders te organiseren. Belangrijke basis is naast de geïntegreerde service ook de talentgerichte organisatie, waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat en lokale aanwezigheid om dichter bij de klant te zitten. Naast een gezonde dosis ondernemerschap die kleinere onafhankelijke bureaus een duurzamer bestaan geven.
 


Media

Marketing

Economisch